تانک استیل استینلس تک جداره و دو جداره

تانک استیل استینلس تک جداره و دو جداره

تانک استیل استینلس تک جداره و دو جداره جهت میکس کردن مواد استفاده میشود و با ظرفیتهای مختلف قابل ساخت است این دستگاه یکی از اجزای مهم دستگاه انار دانه کن میباشد که قابلیت نگهداری ابمیوه و مواد مختلف را دارد.

تانک‌های استیل استینلس تک جداره و دو جداره در بسیاری از صنایع برای مخلوط کردن و نگهداری مواد استفاده می‌شوند. این تانک‌ها از جنس استیل استینلس ساخته شده‌اند که از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی برخوردار هستند.

تانک‌های استیل استینلس تک جداره، به عنوان یکی از رایج‌ترین نوع تانک‌ها، برای مخلوط کردن مواد در داخل خود استفاده می‌شوند. این تانک‌ها در طرح‌های مختلفی مانند طرح دایره‌ای، مستطیل و مخروطی تولید می‌شوند. بسته به نوع موادی که در داخل تانک قرار می‌گیرند، ظرفیت مختلفی برای تانک‌های استیل استینلس تک جداره قابل ساخت است.

تانک‌های استیل استینلس دو جداره، به دلیل برخورداری از دو لایه در دیواره‌ی داخلی و خارجی، برای نگهداری موادی که نیاز به حفظ دما دارند، مناسب هستند. این تانک‌ها در طرح‌های مختلفی مانند طرح دایره‌ای، مستطیل و مخروطی تولید می‌شوند و بسته به نوع موادی که در داخل تانک قرار می‌گیرند، ظرفیت مختلفی برای تانک‌های استیل استینلس دو جداره قابل ساخت است.

استفاده از تانک استیل استینلس تک جداره و دو جداره در بسیاری از صنایع مانند شیمیایی، داروسازی، غذایی و نفت و گاز بسیار رایج است. به دلیل مقاومت بالایی که استیل استینلس در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد، تانک‌های استیل استینلس تک جداره و دو جداره برای نگهداری مواد در شرایطی که ممکن است به دلیل تماس با هوا یا مواد دیگر خراب شوند، بسیار مناسب هستند.

در نهایت، تانک‌های استیل استینلس تک جداره و دو جداره با طراحی مناسب و قابل سفارش برای مشتریانی که به دنبال یک راه حل نگهداری مواد با کیفیت و با دوام هستند، ارائه می‌شوند. این تانک‌ها با ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند تا بتوان به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ داد

فارس ماشین طراح، سازنده و راه انداز ماشینهای خطوط تولید آبمیوه، رب انار، خیارشور میباشد.