آیا با بزرگ ترین صادرکننده انار در ایران آشنایی دارید؟ چگونه میتوانیم با بزرگ ترین صادرکننده انار در ایران ارتباط بگیریم؟ آیا صادرکننده های انار قادرند انار را با بسته بندی های شکیل به بازارهای اروپا و آسیا ارسال نمایند؟

چنانچه خریداران بخواهند انار را در تناژ بالا و با بسته بندی هایی با برند و لیبل مخصوص به خود صادر نمایند شرکت ما همکاری لازم را در این زمینه با این عزیزان می کند. انار تهیه شده توسط شرکت ما مرغوب ترین و ممتازترین انار موجود در کشور بوده و با قیمت کاملا رقابتی عرضه می گردد. امکان ارسال بار به سایر کشورها از طریق ترانزیت با کانتینرهای یخچال دار همچنین حمل دریایی با بهترین کیفیت و قیمت وجود دارد.

 

بزرگ ترین صادرکننده انار در کشور

شرکت ما به عنوان بزرگ ترین صادرکننده انار در کشور همه ساله با ارتباط با تجارهای کشورهای مختلف مقادیر زیادی انار را از طریق باربری های زمینی و دریایی به کشور هدف ارسال می نماید.
تهیه بی واسطه این محصول مزیت فوق العاده ای است که تجار میتوانند با همکاری با ما از آن بهره مند گردند.

close up food fruit 65256

 

مشخصات انار ممتاز در ایران

انار انواع مختلفی دارد لذا نمیتوان پذیرفت که همه ی ارقام انار برای صادرات مناسب هستند و میتوان آن را بدون تردید خریداری کرد.
شاید برای شما پیش آمده باشد که بدون اطمینان از سلامت کالا هزینه ی هنگفتی را متقبل گردیده و انار نامناسب را خریداری و به تجار کشورهای دیگر عرضه کردید در این بین اعتماد تجار خارجی از شما سلب میشود به علاوه ضرر قابل توجهی به شما متحمل میشود.
اما راه کار چیست؟

ارتباط با شرکت هایی که بدون واسطه بار را از باغداران به تجار به فروش میرسانند و دانش کافی در مورد انار را دارند میتواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

به برخی از مشخصات انار ممتاز صادراتی در زیر اشاره خواهیم کرد:

  • رسیدن کامل دانه های انار به صورت قرمز رنگ یا سیاه رنگ
  • عدم وجود سموم در انار
  • عدم وجود کرم گلوگاه و خرابی انار
  • شفاف و صاف بودن پوست انار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.