دستگاه انار دانه کن

دستگاه انار دانه کن

مشخصات دستگاه انار دانه کن

دستگاه انار دانه کن فارس ماشین با توجه به نیاز مشتری در نمونه های مختلفی ساخته و تولید می شود که با توجه به میزان تولید و هزینه مشتری در مدل های اتومات و نیمه اتومات قابل ساخت می باشد.

ظرفیت دستگاه انار دانه کن

ظرفیت دستگاه انار دانه کن با توجه به نیاز مشتری با ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شود.

جنس دستگاه انار دانه کن

متریال به کار رفته در ساخت دستگاه انار دانه کن از بهترین نوع استیل ضد زنگ می باشد،همچنین تمامی قطعاتی که با میوه انار و پوست و دانه سر کار دارند از جنس استنلس استیل ضد اسید با بهترین کیفیت می باشد.

حمل و نقل دستگاه انار دانه کن

نمونه های کوچکتر دستگاه انار دانه کن با توجه به چرخ دار بودن کاملا متحرک بوده و به گونه ای طراحی شده اند که بتوان آنها را به راحتی جابجا کرد.

طرز کار دستگاه انار دانه کن

این دستگاه پس از عملیاتهای مختلف کار دانه گیری انار را انجام داده و با جدا کردن دانه از پوست دانه ها را به صورت جداگانه از دست از دستگاه خارج می کند و در قسمت دیگر  پوستهای انار از دستگاه خارج می شوند.

مزایای دستگاه انار دانه کن

دستگاه انار دانه کن فارس ماشین در نوع خود بی نظیر بوده و میتواند ۹۸ درصد از دانه ها انار را از پوست جدا نماید و تا ۹۷ درصد دانه های خروجی دستگاه انار دانه کن فارس ماشین خالص میباشد.

مدت گارانتی دستگاه انار دانه کن

مدت گارانتی دستگاه انار دانه کن فارس ماشین به مدت یک سال می باشد که در این مدت زمان دستگاه انار دانه کن از طرف شرکت گارانتی می شود.

ثبت اختراع دستگاه انار دانه کن

دستگاه انار دانه کن شرکت فارس ماشین اولین و تنها نوع دستگاه انار دانه کن در کشور می باشد که با توجه به ایده ثبت دستگاه با شماره ثبت اختراع 26637  به ثبت رسیده است.

کپی برداری از دستگاه انار دانه کن

هر گونه مشابه سازی از دستگاه انار دانه کن فارس ماشین پیگرد قانونی دارد و عملی کاملاً غیر اخلاقی بوده و با توجه به زحمات زیادی که برای ساخت و طراحی دستگاه کشیده شده است مخترع دستگاه از لحاظ اخلاقی راضی نبوده و کاری غیر قانونی محسوب می‌شود دستگاه غیرقانونی ساخته شده در صورت ساخت فروش و یا خریداری توسط هر کس طبق قوانین مرتبط به ثبت اختراعات جزو اموال مادی و معنوی مخترع دستگاه محسوب می شود و قابل پیگرد قانونی می باشد.

ثبت سفارش دستگاه انار دانه کن

سفارش طراحی و ساخت دستگاه انار دانه کن با توجه به زمان طراحی و شخصی سازی برای هر پروژه حداقل تا سه ماه قبل از فصل تولید انار باید صورت بپذیرد.