شرکت تولید دستگاه انار دانه کن شیراز به عنوان مبتکر این سیستم در کشور انواع دستگاه انار دانه کن صنعتی و خانگی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می کند.

photo 1578541156685 ce7611546f0e scaled

 

دستگاه انار دانه کن صنعتی و خانگی

در حال حاضر نمونه های مختلفی از دستگاه انار دانه کن ایرانی در بازار وجود دارد که این نمونه های ایرانی در مدل های صنعتی و خانگی در بازار وجود دارد لازم به ذکر است نمونه های بین این دو مدل نیز طراحی و تولید شده است.
مدل خانگی دستگاه انار دانه کن در دو شکل برقی و دستی وجود دارد که کار دانه کردن انار را برای افراد ساده تر و راحت تر خواهد کرد و دغدغه و نگرانی خانم ها را برای دون کردن انار به صورت سالم و تمیز از بین خواهد برد.
دستگاه انار دانه کن صنعتی نیز برای کارخانه های تولید آبمیوه و رب انار کاربرد دارد.
جنس قسمت های داخلی دستگاه انار دانه کن استیل ضد اسید می باشدهم چنین به دلیل داشتن چرخ ها حرکت و جابجایی آن ساده میباشد.

کارخانه و شرکت تولید دستگاه انار دانه کن

شرکت ها و کارخانه های زیادی در سراسر کشور در زمینه تولید دستگاه انار دانه کن فعالیت میکنند و دستگاه هایی مختلف در طرح ها و اندازه های متفاوت را برای مصارف کارگاهی و کارخانه ای و باغی به بازار عرضه میکنند.

دستگاه انار دانه کن تولید شده را میتوان از نمایندگی های خود کارخانه هم چنین مراکز و فروشگاه های عرضه کننده لوازم برقی و صنعتی تهیه کرد.

 

تولید کنندگان دستگاه انار دانه کن در شیراز

تولید کنندگان دستگاه انار دانه کن در شیراز در کارخانه های مجهز و استاندارد با سیستم و تکنولوژی روز دنیا انواع دستگاه انار دانه کن را تولید و پخش می کند.
شرکت تولید دستگاه انار دانه کن در شیراز دستگاه های تولیدی خود را در سراسر کشور عرضه میکند و به فروش می رساند هم چنین توسط نمایندگی های خود با قیمت مناسب توزیع می کند.

photo 1575398640594 f23d65cd1150 scaled

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.