نرخ انواع انار در میدان کلان شهرهایی مثل تهران، تبریز، اصفهان، شیراز و … چگونه است؟ علت تفاوت قیمت انار در میدان های تره بار کلان شهرها در چیست؟ چرا باغداران و فروشندگان عمده رغبت چندانی به فروش عمده محصول خود به میادین تره بار ندارند؟

میزان سفارش و خرید انار، ذائقه مردم، قدرت خرید و مرغوبیت انار میتواند از جمله عواملی باشد که باعث تفاوت قیمت در میادین تره بار کلان شهرها با همدیگر شود. کلان شهری مثل تبریز به دلیل بعد مسافت زیادی که از شهرهای انارخیز از جمله نی ریز دارد، غالبا با قیمت بالاتری خرید و فروش میشود و ارسال انار به این استان به سختی انجام میگیرد.

با توجه به اینکه در این میادین انار با قیمت واقعی خود به فروش نمی رسد و حق العملی که حجره داران از فروشندگان میگیرند که غالبا حدود ده درصد است، چیزی عاید فروشندگان نمی شود لزا باغداران سعی میکنند تا حد ممکن محصول خود را به خریداران عمده بفروشند که انار را با نرخ خوب و واقعی خریداری می کنند و با میدان دارها کار نمی کنند.

monika grabkowska 1581656 unsplash 1

نرخ انواع انار در سال ۹۷

انار در سال ۹۷ به علت تولید محدود و سرمازدگی باغات شهر ساوه با قیمت بالایی خرید و فروش میشود که باعث خوشحالی باغداران سراسر کشور شده است.

برای خرید مستقیم و دست اول انار با قیمت مناسب و بدون حضور واسطه می توانید با مجموعه تجاری ما ارتباط برقرار کرده و به مقدار نیاز انار خود را خریداری کنید.

این مجموعه با ارتباط با باغداران سراسر کشور و فروش انواع انار با نرخ ویژه در داخل و خارج از کشور با برند ما توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست آورده و هر سال به حجم کار وسعت جغرافیایی کار خود بیفزاید.

کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و کشورهای شوروی سابق هم چنین کشورهای آسیای میانه و اروپایی از جمله مهم ترین خریدارهای انار ایران به حساب می آیند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.