1493535736

دستگاه شستشوی میوه همراه با ساپورت نوار نقاله از نوع غرقابی و پمپ هوادهی قابل استفاده برای میوه هایی مثل انار، سیب، لیمو و گوجه فرنگی

دستگاه شستشوی میوه همراه با ساپورت نوار نقاله، یک دستگاه صنعتی است که برای شستشوی میوه‌هایی مانند انار، سیب، لیمو و گوجه فرنگی استفاده می‌شود. این دستگاه دارای سیستمی است که به کمک آن میوه‌ها در داخل دستگاه شسته و خشک می‌شوند. دستگاه شستشوی میوه همراه با ساپورت نوار نقاله، دارای سیستم غرقابی و پمپ هوادهی است که باعث می‌شود میوه‌ها به طور کامل شسته و خشک شوند.

این دستگاه با ظرفیت پنج تا ده تن در ساعت، برای صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، کارخانجات تولید آبمیوه و کنسانتره، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای قابل استفاده است. با استفاده از دستگاه شستشوی میوه همراه با ساپورت نوار نقاله، میوه‌های شسته، خشک و آماده برای بسته‌بندی می‌شوند.

دستگاه شستشوی میوه همراه با ساپورت نوار نقاله، دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت تنظیم سرعت نوار نقاله، قابلیت تنظیم شدت جریان آب، سیستم پمپ هوادهی برای خشک کردن میوه‌ها، سازگاری با محیط زیست و … است. همچنین، این دستگاه دارای قابلیت سفارشی‌سازی برای مشتریانی است که به دنبال یک دستگاه با ویژگی‌های خاص هستند.

با استفاده از دستگاه شستشوی میوه همراه با ساپورت نوار نقاله، میوه‌ها در داخل دستگاه به طور کامل شسته و خشک می‌شوند. این دستگاه باعث کاهش زمان و هزینه‌های مربوط به شستشوی دستی میوه‌ها می‌شود. همچنین، با استفاده از دستگاه شستشوی میوه همراه با ساپورت نوار نقاله، میوه‌ها در داخل دستگاه به طور کامل خشک شده و از این رو به مدت بیشتری قابل نگهداری هستند.

دستگاه شستشوی میوه همراه با ساپورت نوار نقاله، یکی از دستگاه‌هایی است که به دلیل ویژگی‌های خاص و کاربردی آن، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این دستگاه، میوه‌ها در داخل دستگاه به طور کامل شسته و خشک می‌شوند و آماده بسته‌بندی می‌شوند.

فارس ماشین طراح، سازنده و راه انداز ماشینهای خطوط تولید آبمیوه، رب انار، خیارشور میباشد.